HOME TOPLYRICS NEWEST LYRICS SUBMIT LYRICS NEWS CALENDAR
Home What Is It (Feat. Kanye West)

Sophia Fresh - What Is It (Feat. Kanye West) Lyrics

What Is It (Feat. Kanye West)

Intro:
Huh
Huh
Huh
Huh-uh-uh
What it is
I-I-What it is
I-I-What it is
And-and-I-I-what it is

First Verse:
What it, what it
What it is cu cuz
What it is fo folk
I’ve been watchin’ you from over here on the other side of the club lookin’ at’chu all through that
Smoke
What do you drank, -drank
Little Patron, a little Grey Goose, a little Hennessey
But when I see you, all my girls like “What do you—
“Thank?”
“How do you feel,-feel?”
Butterflies running all up and down my chest but he’s so hot to death and I’m Sophia Fresh and that’s
Real
What am I suppose to do?
Get up and walk to a th-iz-ug and act like i'm innocent and cute?
Nah, I’mma step like

Hook:
Yeah (What it is, nigga?)
Have you ever been down wit a female from the hood?
She can really make you feel good an’ make you sang
Hop in a Maserati, baby boy, we can roll
All I really wanna know is…
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Huh-uh-uh-uh)

Second Verse:
Tch, whatever nigga
Huh, check this out
What it is pi-pimp
What it is du-dude?
I see you in your C-A-D-I
Double L while the A-C blows so
Cule
How does it ride –ride?
24s on the back wit a fifth 24 on the back
Twenty hits on a lac truck back up to a
Glide
Super high from the ground
I feel like I’m an alien in a UFO
Somebody better beam me up back on down
What else am I suppose to do?
Get up an’ walk to a th-iz-ug and act like im innocent and cute?
Haha, I’mma step like…

Hook:
Hey (What it is, nigga?)
Have you ever been down wit a female from the hood?
She can really make you feel good an’ make you sang
Hop in a Maserati, baby boy, we can roll
All I really wanna know is…
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Huh-uh-uh-uh)

Kanye West’s Rap:
Uh, I don’t need no little ass
I need a ghetto ass
Girl wit a little car that can make it cross town wit just a little gas
I know when we first met
You was a little gassed
But you wanna keep your swag
So you was holdin’ back
Yo’ little brotha luv me
He say “Yeezy got some fresh clothes”
Yo’ grandmother luv me ‘cause I always dress in dress clothes
I can switch yo’ dress code
Change your life like “Presto”
I am like that aston martin engine, you just press “Go”
Why –why you ac’in’ like you ain’t impressed for?
Oh, see, why you listen to the press, though?
I-I-ain’t fitta ‘splain my life up on no Larry King ‘cause when I show her that thing, she say
“That explains everything”
“Everything”
“That just changed everything”
Yeezy on her name ring
Yeezy with her chain bling
Yea I throw Barack up, but
Baby, you get my vote
Love a ghetto girl
With more ass than the models
(See-see-see I did the-the skrewed up shit myself)
(I didn’t put no effect, no – you know)

Hook:
Yeah (What it is, nigga?)
Have you ever been down wit a female from the hood?
She can really make you feel good an’ make you sang
Hop in a Maserati, baby boy, we can roll
All I really wanna know is…
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Uh huh)
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Hey-ey)
What it is
What it is (Huh-uh-uh-uh)

These lyrics were corrected by Ashlynn, Jay

Thank you all for your support! We appreciate it! eLyricsWorld.com team 
Comments
5 (1 votes)
Artist Information
Lyrics Widget